2010. március 7., vasárnap

Vasárnap...

Ide most írni kéne valamit de be kell vallanom nincs sok erőm hozzá.

Hozzákezdtem a kisregényemhez. Karakterek kidolgozása, társadalom ábrázolás, új világ kidolgozása. Hát most ilyen feladatok várnak rám. Közben persze ha van ötletem írom a másikat is, de az most elakadt :S

Érdekes, mindig akkor lenen a legnagyobb kedvem írni amikor történt velem valami ami előrébb lendíti az életek, persze rendszerint ilyenkor nincs lehetőségem rá. Aztán meg már nem az igazi az érzés. De sebaj, egyszer csak kész lesz. Nagy valószínűséggel anyum dolgaival együtt publikálunk majd valamit. Ilyen két oldalról nyithatós történet. Még nem találtam ki végérvényesen. Több ötletem is van. Az egyik a verseimet különválogatni és kiadni az egyes évszakokra hivatkozóan. Téli éj - Tavaszi szél - Nyári alkony - Zuhanás az Őszbe. Vagy valami ilyesmi :) Egy ilyen kis füzetecske, körülbelül húsz - harminc oldallal. Benne az érzéseim gondolataim, örömöm, bánatom, az élvezet, a fájdalom, én magam, és  persze te is. Benne akarsz lenni? :)

Egyébként a hétvége nem volt olyan szar. Szombaton a Tabánban pipázgattunk, az adta. Makaóztunk is, ami nekem azért kedves emlékem mert valamikor kilenc - tíz évesen játszottam lent utoljára a Tiszán. Régi szép idők, a gyermeki tisztaság.

Unatkozok és nem tudom mit csináljak. Itt a gép előtt úgy 10 percig bírtam. Az előbb olvastam ki a könyvemet is. Hegedűs Hubert : Űrgyarmat c.

Bár mint azt már említettem, vagy sem. Egy régi nagyon kedvenc könyvemnek sikerült megszereznem a második részét. Szóval ha más nem marad húzok olvasok. Azért ha valaki nagyon unatkozik rám írhat MSN en :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése