2010. március 1., hétfő

A sárga esernyő

Érdekes ötletem támadt a múlt héten. Vagy lehet hogy nem is most. Régóta ez jár a fejemben.

Vennem kell egy sárga esernyőt. Egy esernyőt amivel bejárhatom a várost, ázott embereket kutatva. Mert az eső valójában csak ott esik ahol hagyjuk hogy essen. Elég hülye mondat, de ahogy azt már ma hallottam:

-Jegyezd meg fiam. Kurvára nem vagy király ha nem vagy az!

Persze ezen igazán akkor lehetett nagyot nevetni amikor a témánál voltunk.

Sőt nem is venni kéne. Hanem szerezni valakitől. Lehetőleg lány legyen. Akkor már maga az esernyő is egy kaland lenne, nem csak a jövőben elkövetett bűntetteim.

Leszek én az esernyős gyilkos, ahol szomorúság terem, én ott vagyok sebtiben. Amint tavasz lesz végre járhatok motorral is, de a legjobb mégis az lenne ha már meglenne a Skyline -om, ja igen mert az szeretnék majd venni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése