2010. március 10., szerda

9:25 Suliban

A mai nap viszonylag lazának mondható. Épp infón ülök és még lesz egy irodalom meg egy matek. Utána pedig egy angol fordító verseny. Szóval nem panaszkodhatom.

Az előbb szereztem 1500 at ;)

Az angolról csak annyit, ma reggel már volt egy óránk, és egyik osztálytársam hozott be gyűjtőmunkának mondható anyagot. Olvasott egy komáról mi pedig egy kitöültendő feladat felett ültünk. Ahoz képest hogy Szandra néha halkan és érthetetlneül olvassa a dolgokat, simán értettem miről van szó, és első hallásra kész lettem a feladattal. Ha más nem, legalább dobott egyet az önbizalmamon.



Hát, amit az önbizalomról...
Ez egy kicsit érdekes dolog most. Tudatában vagyok a képességeimnek, és általában ezzel mások is tisztában vannak. Mostanában viszont az a szar hogy barmi olyan dolog ami kérdőre vonható, azt rossz embertől kérdik. Köztudoott hogy ha már valaki nem szívlel az emberi ostobaságából eredően rosszat is akar a másiknak. Így próbálunk mi felülkerekedni a saját gyengeségeinken. És igen zavar. Zavar az hogy pusztán azért mert néhányan megoldották az életem fő kérdéseit, néhányan megrontottak lelkeket, és most az én életemet akarják tönkrebaszni. Nem tudom hogyan tudnék még jobban ködösíteni, hogyan rejtsem el még jobban a tényeket a sorok között. Pusztán arról van szó hogy egyesek szemrebbenes nélkül hazudnak csk hogy engem lejárassaanak. Azt már meg sem kérdezem ugyan milyen okból teszik mind ezt. Gyanítom hogy semmi értelmes indokot nem tudna felhozni. A legvoccesebb pedig az, hopgy ezekben a hazugságokban élve a végén el is hiszi hogy úgy volt. Aztán pedig mint aki jól végazta dolgát tovább áll, mintha ő csak külső szemlélő lenne, vagy épp a szenvedő áldozat. Közbe nagy ívben kamu az egész. És szánalmas de kurvára.

Az önbizalmamon persze ez semmit sem változtat, de szar amikor megpróbálnak lejáratni, és a legviccesebb hogy milyen hülyeségekkel. Azok az oltások pedig szánalmasak. És azon felül hogy nem is igazak, ráadásul alaptalanok és kb okuk sincs rá.

Hát kb ennyi. Kapjátok be mind.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése