2010. március 18., csütörtök

Infó órán.

Ma írtunk vagy két dogát programozás órán. Nem hinném hogy ötös lesz, de nem is érdekel a jegy. Kielégít a tudat hogy tudok annyit amennyi nekem kel. Talán egy kicsit többet is :( de persze vannak hiányosságaim, és mindig is lesznek ez nem kérdés. De az ahol most állok számomra megnyugtató. Olyan állapot ahol szívesen megpihennék. Mint mikor egyedül áll az ember a forró zuhany alatt, nem mer kijönni onnan, tudja kint hideg van, és amúgy is nagyon megnyugtató ahogyan végigfolyik a forró víz a vállamon.

De persze egyszer ennek is vége lesz, előbb utóbb innen is el kell szakadnom. Ha mást nem majd kifogy a meleg víz. És ha választanom kell inkább előbb mint utóbb. Küzdeni mindig kell, és jobb lesz minél hamarabb szembesülni a tényekkel. Ma nem lesz gitár órám, helyette lehet elmegyek kondiba, már úgy is kurva rég voltam, itt lenne az ideje. A minap belesültem az 50 be, ami elég cink tudván hogy eddig mire voltam képes. Gondolkoztam tömegnövelőkön is, de semmi pénzem nincs egyelőre, talán majd húsvéti pénzből be tudnék vásárolni. Tegnap este kinyitottam a hűtőt, csalódottan tapasztaltam hogy nincs benne semmi. Szívesen ittam volna egy bögre tejet, ha lett volna :/ vagy akármi más fehérje forrást, ha lett volna.

Most megjött a kedvem kipróbálni a sárkányhajózást. Lehet a küzdelem, lehet a társaság vonz, még nem tudom. Talán a végére ellankad majd a kedvem, de a kitartásom remélem megmarad. Aztán ha valóban lesz belőle valami, ilyen verseny szerű történet, az biztos adná :)

Ma remélem ráérek majd, nagyon sok dolgot kéne elintéznem. Szereznem kell egy PHP programozás könyvet. És apummal is meg kéne osztanom az új terveimet a tovább tanulásom és egyéb értékeimről illetően.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése