2010. március 20., szombat

péntek volt

Hát tegnap volt péntek, és mivel nem itthon töltöttem így illene írnom róla néhány sort. Tegnap este részegen megint beugrott egy novella ötlet ha majd lesz kedvem kehet megírom. Más nem jut hirtelen eszembe :/

Egy laptopnál ülök amíg Sapka gépezik, elképzelhető hogy érthetlen szavak tömkelegét zúdítom az internet pöcegödrébe. Epic misstype fail ;)

Szóval ahogy már említettem, egy ismerőseöm kérdezte nincs e kedvem elmenni az Adyba, lenni. És mivel semmi programom nem volt még akkor így igent mondtam. Valamikor 8-9 között értünk oda, volt ott pár pálfys, köztük Charlie akinek fel is probaltam a szemüvegét, ilyen John Lenon fejem volt kb. A vasútnál mikor rossul fizettem, szolt is a pultos "Szólj már John Lenonnak hogy lóg egy tizessel. Hát adta na :)

Kis flashback. várom már a nyár elejét, nem csak ugye hogy 18 leszek hanem ugye nyár is meg minden, aztán fasza lenne egész nap kint lenni mindenfele, és csak aludni menni haza. Egy ideig biztos bírnám aztán meg majd sír a pénztárcám helyettem. Ha sikerülne elég pénzt szerválni akkor vennék egy sapkát egy szemcsit (vagy többet) meg egy új pénztárcát, ilyen felnőtteset :) Meg ugye jogsit is kéne akkor szerezni. Bár ez más téma mert ha Sapkával csinálnám akkor lehet sokkal hamarabb kéne elkezdeni. Bár nekem már megvan motorra, és nekem kb csak annyit kéne hogy kifizetem mintha voltam volna tanfolyamon aztán megyek vizsgára, lerakom és mindenki jól jár. Nem tom Áky apja foglalkozna e ilyennel. Nincs kedvem megint 2 hónapot szarakodni. Aztán ugye ott a kocsi kérdése. Igaz van egy kocsija Imrének de az nem olyan, inkább családos autó, és azt úgyse tudnám mindig használni, meg kb nekem is csak akkro kéne mikor mindenki másnak, és úgyse lenne szerencsés. Tehát valahonnan pénzt is kéne keríteni, erre lenne megoldás ha elmerülnék a nyáron a JAVA és PHP világában, és apám antik programjait windowsos környezetbe adaptálni. Meg a nyáron még nagyon sok dolgot meg akarok csinálni. Tanulnom is kéne majd arra a 3 éretségire is, de matekra mindenképp. Ki kéne fullozni, adna egy löketet az emelthez :) Év végén meg adná egy fizika is, Attila is biztos szeretné, bár lehet ő inkább emelten :) Csak aztán furán hatna hogy addigra megdőlnek és így mi vagy legalábbis ő már más számításokat használna egy feladat megoldására :D
Tegnap hozott ki könyvet anya, alkamazott matematika. Érdekes majd kell egy kis szabadidő és átrágom magam rajta :)

És akkor vissza a jelen. Tehát kint voltunk a vasútnál, egész igényes hely, 2 billiárd, csocsó, satöbbi. Tehát ott spanoltunk Charlieval meg a "pálfysokkal :)" Megtudtam pár érdekes mesét táboryról x), és a zene repertoárom is bővülni látszik majd pár magyar zenével. Nem is tudom mit is lehetne ilyenkor beszámolni. Nem vagyok az a nagy tudósító, meg annyira most nem pörögtem, meg nem is ittam annyit, csak v 3 felest meg 2 sört (mondtam hogy nem sok) szóval ez most olyan lazulós party volt, egy szar hét után. Most kivételesen szar a közérzetem, az orvos azt mondta lehet érzékennyé váltam a frontra, ami be is baszna, nem hiányzik még egy nyűg. Én magam több teóriát is felállítottam, egyik talán hogy sorra dőlnek le lőttem a gátak, egyre csak bomladozik az ideális világ ósdi képe, talán csak naiv voltam, rossz oldaláról közelítettem meg a dolgokat, olyan ostoba voltam hogy feltételeztem az igazság erejét, most pedig szép lassan szembesülök a hibáimmal.

Hát kb ilyen dolgokkal van teli a fejem, jól esett egy kis nyugalom a kocsmában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése