2010. március 12., péntek

Punnyadás van

Kurva nagy unalom van. Na de majd holnap :)
Addig is ha valaki olvassa ezt vegyen fel azonnal msn en : eriktaylor@vipmail.hu




Nagyon nem tudom mit csináljak most itthon. Fülembe szól James Blunt régi dalai. Jó ötlet volt ez a gyors elérésű automata playlist a youtube-on.

Az előbb a hajamról beszélgettünk egy barátommal(nőmmel). Igaz még élőben sosem láttuk egymást ;)
Meséltem neki arról hogy régen hosszú hajam volt, de mára eltűnt. Ja, levágattam. Egy decemberi fagyos reggelen a tükörbe néztem, és nem örültem a látványnak. Ismeretlen volt számomra az a visszanéző nyúzott arc.

      Szandii*     üzenete (20:59):
*miért?
*hát az tevagy:)
*és akk miért zavar?
Just a Snowmaker üzenete (20:59):
*mert nem az voltam aki lenni akartam
      Szandii*     üzenete (20:59):
*jah.igy értem :)
*és mostmár azvagy?
Just a Snowmaker üzenete (21:00):
*mostmar abban az iranyba tartok
      Szandii*     üzenete (21:00):
*akkor jóirányba tartasz :)
Just a Snowmaker üzenete (21:01):
*én is így gondolom most
      Szandii*     üzenete (21:01):
*az helyes :)

Hát kb itt tartok most. Belül úgy érzem jó felé tartok, bár néha a külvilág meghazudtolni látszik a világról alkotott képemet, én azért még töretlenül hajtok előre, amíg még, s amerre tart az út.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése