2010. március 7., vasárnap

Cérnaszál

Körülbelül 3 hónapja kondizom, bár februárban egy alkalmon se voltam ott :S
Mióta tömöm magamba a kaját ahol csak érem, úgy három - négy kilót szedtem fel. A hátam kb nőtt :D Karom az faszomtudja mekkora de majd ha megyek megint kondiba lecsekkolom.

Ez volt az egyik teszt. Megnézni meddig bírom még. Persze még nem hagyom abba. Egyszer megfogadtam hogy kipróbálom a tűréshatáraim, még nem jutottam el oda. Nem mintha az olyan durva lenne, már 50 kilóba belenyomok, de ez 20 kilóval több mint amikor kezdtem. Így nézve nem olyan rossz teljesítmény. Még olyan 5-6 kiló izom és abba hagyom. Mármint utána már csak szinten tartom magam.

Az arcom egy kicsit vékony, és a mostani hajviseletemmel még vékonyabbnak tűnik, és ezáltal én magam is. De azért szép lassan alakul a formám. Kicsit viccesen hatott a kijelentés hogy úgy nézek ki mint két cérnaszál ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése