2010. március 18., csütörtök

Most pedig már itthon.

Első látvány ami fogadott, MSN en mindenki teli :( ekkel és egyébb lehangoló smilek tömkelege. Nem vágom mi van itt, épp itt a tavasz ma is melegem volt a kabátban, pedig első nap hogy sálat vettem, és hát kb örülni kéne meg minden.



" Mivan már hogy mindenki sír, épp ideje lenne egy kicsit nevetni. "

5ös lett az egyik infó dogám, pedig órákon könyvet olvasok, msn, myvip, meg blog :) Úgyhogy egyenlőre meg is tartom ezen szokásom, és nem ülök le a padhoz írni a tanár úr jegyzeteit. Amúgy úgy néz ki egész jó tanárt kaptunk, csak azt várom már hogy végre tanítson valamit, olyat ami nekem is új. Egyenlőre csak a száraz alapismeretek vannak, amiket már v 4 szer tanultunk különböző tanároknál, kisebb nagyobb sikerekkel.

Amikor kimentem a konyhába az a kellemes meglepetés fogadott hogy van itthon tej, pedig tegnap pont azon szomorkodtam hogy ennék én fehérjét, csak épp semmi sincs itthon. Mamám lelkesen szokta gyártani a különböző májkrémes, vajas kenyereket, ami igen jól szokott esni a délután folyamán. Most pedig csináltam egy liter teát ami kibír még vagy fél órát

Most pedig hozzáfogok a napi teendőimhez, még elég sok dolog van hátra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése