2010. június 23., szerda

Tamás válaszra vár

A következő sorokat picit túljátszom, az igazi alany nem én vagyok hanem egy közeli barátom.:

Üdvözletem Káin,
Azóta olvasom blogotok ahogy megjelent az első kommentes reklám, sőt mondhatni az elejétől. Mindennap megnézem mik az új posztok, legfőképpen egy bizonyos téma érdekel, a megmagyarázhatatlan. Bár már megannyi idő eltelt, még mindig nem találtam meg az én válaszomat.

Tudni akarom miért van az hogy esténként minden lány megijedt a társaságomban. Miért van az hogy valahányszor elmegyek egy lámpa alatt az kialszik. (Vagy opcionálisan bekapcsol) Valahányszor esténként az utcán sétálgatunk, mögöttem sorra alusznak ki a fények. Valahányszor ha erősebb érzelmi behatás ér, megőrülnek az elektromos tárgyak. Miért fagy le a mobilom két óránként, mitől száll el a net folyton.

Miért alszanak ki azok a kurva lámpák?

Néha már az őrületbe kerget az egész. Nem tudom hogyan és mivel lehetne ezt megmagyarázni. Remélem valahol már készen vannak a válaszok.




Ha esetleg van valami ötleted a témához kapcsolódóan, várom válaszod ezen a címen, vagy pedig sokszor olvasott ismeretterjesztő magazinotokban.

Üdvözlettel: Snowmaker

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése