2010. május 14., péntek

Céltudatos folytatás

Az még nem tisztázott hogyan fogom folytatni az életem, még nem derült ki az összes körülmény. De addig is, haladok előre amerre tart az út. az én utam.

Most céltudatosan haladok előre, terveim felvázoltam egy listára, remélem szép lassan majd lehúzhatom mindet.
Közelebbi terveim között szerepel a nyelvvizsga, az előrehozott érettségik, ahogy jutunk el a távolabbi jövőbe úgy nőnek az elvárásaim magammal szemben. Egy autó, egyetem, munkahely...

Egyszer kérdezték tőlem hogy mit tervezek. Azt mondtam nem vagyok az az előre tervezős típus, van amikor csak úgy sodródok a jelenben. Hát igen, van ez így. Jó dolog. Egy ideig. De nekem már nem erre van szükségem, muszáj rendszerezni a dolgaim. Ideje elkezdeni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése